Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

torsdag 8 mars 2012

Tips: Empire Podcast


Hej! Här kommer ett litet tips om en väldigt bra filmrelaterad podcast som jag snubblade över. Empire är en av mina absoluta favorittidningar – den är rolig och alltid smockfull med intressant innehåll. Så när jag snappade upp att dom hade börjat göra en podcast laddade jag ner den direkt. Jag blev inte besviken, deras podcast var väldigt intressant och väldigt rolig. Jag fick anstränga mig för att inte skratta rakt ut flera gånger. Den finns på iTunes att hämta hem (gratis såklart) men om man inte har tillgång till iTunes så finns den även att lyssna på här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar