Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

onsdag 8 februari 2012

Sorry!

Jag är lite upptagen den här veckan och hinner inte med att uppdatera. Sitter just nu och skriver på pappas iPad och har inte mina anteckningar. Så ni får ett kort litet inlägg. Några film-relaterade nyheter som jag har i huvudet just nu:

- Det har bekräftats att det kommer en X-Men: First Class-sequel, med samma regissör och förmodligen större delen av skådisarna. Dom har ju alla skrivit på för flera filmer, så om inte några scheman krockar så borde det bli MER McAvoy och Fassbender! LÄNGTAR!

- Det har kommit nya trailers för The Amazing Spider-Man, Avengers och Hunger Games. (gå in på IMDB så hittar ni alla) Ser ut att bli ett fint filmår det här! Dock väntar jag spänt på en längre, ordentlig Avengers-trailer. Är rätt skeptisk eftersom jag inte gillade varken Captain America eller Thor.. Hoppas på att RDJ räddar dagen. Nya Spidey ser helt okej ut. Gillar Andrew Garfield och tror han kommer sköta sig fint, hoppas bara att specialeffekterna och manuset levererar. Hunger Games ser snyggt ut, men jag är så JÄKLA tveksamt till herrn som ska spela Peeta.. Känns lite väl "Disney-Channel".. Dessutom så verkar dom ha gjort bad ass-Katniss lite för känslosam? Håller på och kastar sig om halsen på Gale? Nä, I do not approve. Hoppas att det bara är trailern som har gjorts lite extra dramatisk.

- En mer TV-relaterad nyhet är att det har kommit en trailer för Game of Thrones season 2!! JISSES! Eftersom jag läst de tre första böckerna så vet jag ju på ett ungefär vad som kommer hända, beroende på hur mycket dom väljer att följa boken. Men jag är ändå sjukt excited för en till säsong, är den i närheten av så bra som första så har vi gott om kvalitativ underhållning att se fram emot i April. Det var det, ska försöka återkomma snart med något filmtips osådär. Hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar