Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

onsdag 29 februari 2012

Ny Avengers-trailer och ett himla roliga klipp

Jag bara måste tipsa er om två filmrelaterade saker:

1. Ny Avengers-trailer. Den avslöjar rätt mycket – så som dagens trailers har en tendens att göra – men jag tycker inte det gör så mycket. Jag blir i alla fall bara mer och mer pepp på den här filmen! Loki och Iron Man/Tony Stark kommer lätt vara filmens höjdpunkter. Jag kan inte lägga in den här, för den verkar bara finnas hos apple än så länge, så jag ger er en länk helt enkelt (det är trailer 2 som är den nya). Enjoy!

2. Och det här klippet är för alla film-älskare med humor. Jimmy Kimmel har gjort en trailer till den ultimata filmen med hjälp av en massa kända skådisar. Klippet är rätt långt, men sjukt jäkla roligt!


Det var allt jag hade just nu. Lovar att skriva ihop en liten recension av War Horse snarast!

1 kommentar: