Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

måndag 13 februari 2012

På Bio Snart: Salmon Fishing in the Yemen


Salmon Fishing in the Yemen är regisserad av ingen mindre än Lasse Hallström (Sweden represents!) och handlar om en fiske-expert som blir tillfrågad att hjälpa till och etablera sporten flugfiske i öknen i Jemen. Låter lite mysko kanske, men kolla in trailern innan ni dömer. Ewan McGregor ser adorable ut som den något töntiga fiske-professorn. Och jag älskar Emily Blunt löjligt mycket, så jag LÄR älska den här filmen.

Salmon Fishing in the Yemen har premiär den 4 April enligt IMDB.

1 kommentar:

  1. Njaa, jag är skeptisk. Trodde det kunde va en film för mig med tanke på fiskegrejen. Men efter att ha sett trailern så vettefan alltså. Men visst, jag kan ha fel (dock väldigt sällan jag har det förvisso ^^ )

    SvaraRadera