Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

söndag 12 februari 2012

Ny i bloggosfären


En klok vän sa till mig en gång: "Det finns två typer av människor; de som har sett alla avsnitt av One Tree Hill och de som inte har det". Jag erkänner, jag tillhör den första kategorin. Jaa, till och med avsnitten när Dan blir kidnappad och torterad av den galna nannyn. Och avsnitten när de hoppar fem år framåt i tiden (vilket betyder att de har blivit högst 25) och alla har blivit sjukt framgångsrika och dessutom hunnit misslyckas med sina framgångrika karriärer. Hatkärlek är vad jag känner inför denna inte särskilt kvalikativa underhållning. Och kanske ett beroende. I vilket fall måste jag säga att den ryckte upp sig lite i åttonde (!) säsongen efter ett antal sämre sådana. Nionde säsongen är än så länge såpass ny att jag inte kan ha en åsikt. Är du på humör för en serie om ett gäng ungdomar, som dessutom aldrig tar slut, så är i detta serien för dig!

För övrigt heter jag Felicia och och är er nya bloggkompis. Jag ser på en massa tv-serier och tänkte här sprida mina åsikter om dessa. Antagligen kommer jag heller inte kunna låta bli att nämna några filmer också då och då.

Håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar