Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

onsdag 14 december 2011

Jag vill se: Drive



Ja, google som vanligt. Svårt att hitta filmposters annars tycker jag.
En film som går på bio just nu och som jag väldigt gärna vill se är Drive med Ryan Gosling. Har gillat Ryan Gosling sen jag såg Lars and the Real Girl för några år sedan och nu verkar han vara med överallt. Dessutom är en annan skådis med som jag gillar, Carey Mulligan. Min kille påstår att jag är lik henne, något som jag tar som en enorm komplimang även om jag själv inte ser någon likhet. Anyway, har hört mycket gott om den här filmen så jag ska verkligen försöka pallra mig till bion innan den slutar gå.
Såhär står det om Drive på Sf.se:


"En stuntförare från Hollywood drömmer om att slå sig fram på de professionella racingbanorna. Samtidigt som han frilansar som förare i den kriminella världen retar han upp några av Los Angeles farligaste män."


Ryan Gosling och jag. Lånad från Sf.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar