Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

onsdag 27 juni 2012

Tv-serie-diss: Baby Daddy


Baby Daddy är en ny tv-serie som handlar om killen i mitten på bilden som får en baby dumpad utanför sin dörr från nån gammal flickvän.

Jaa, alltså jag trodde ju inte direkt att det här skulle vara en kvalitetsserie, men hade ändå förväntat mig lite smårolig intelligensbefriad underhållning. Tji fick jag.

Jag stod bara ut med att se ungefär fem minuter av första avsnittet, men de fem minutrarna är nog de sämsta jag någonsin sett. Det är för det första en sådan serie med inspelade skratt i bakgrunden, vilket är sjukt avtändande bara det. Sedan lyckades den under denna korta tid att bli fördomsfull, löjlig, sexistisk och sjukt jävla dålig. Imponerande, visserligen, att hinna med allt detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar