Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

söndag 3 juni 2012

Tv-serie-nytt

  • Jaha, då har sista avsnittet av säsong tre av The Vampire Diaries sänts. Jag säger bara, WTF?!

  • Mina förhoppningar har slagit in, Game of Thrones har ryckt upp sig rejält efter dippen i början av andra säsongen. Från femte avsnittet och framåt blev det bra igen - så långt jag har sett (sjunde avsnittet). Dock är jag sjukt trött på Daenerys och hennes ständiga överdramatiserande. Inte många avsnitt kvar nu.

  • Supernaturals sjunde säsong slutade som vanligt väldigt dramatiskt. Hur fasen ska ni lösa det här egentligen, Sam och Dean? Jag bara undrar.

  • Rookie Blue har nu inlett sin tredje säsong. Är dock besviken än så länge, efter två avsnitt. Hade förhoppningar på några roliga nya karaktärer, men som det ser ut har de bara en ny kille som känns rätt ointressant so far. Men jag behåller hoppet!

  • Även Revenge har avslutat en säsong - den första. Utan att spoila för mycket kan jag ju avslöja att det inte slutade direkt lyckligt. Suck. Har tyvärr blivit sämre mot slutet, känns som att de måste komma på nåt nytt för att det ska bli intressant igen. Hon kan ju knappast hålla sin identitet hemlig för evigt (vilket hela serien bygger på), och vad händer då?

1 kommentar:

  1. Haha vad positiv du låter:)
    Fast jag håller med, revenge är en aning segt faktiskt...kom igen liksom. Man märker att en serie behöver bli mer spännande om man samtidigt som man tittar skriver schema hehe
    / Karin

    SvaraRadera