Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

tisdag 5 juni 2012

Trailer: A Fantastic Fear of Everything



A Fantastic Fear of Everything, vilken bra jäkla titel! Och jag gillar trailern. Den här filmen handlar om en paranoid barnförfattare (Simon Pegg) som övergått till att skriva kriminalare och som nu fått för sig att han är förföljd av en riktig seriemördare. 


Jag gillar verkligen Simon Pegg. Jag följer honom på twitter och jag älskade honom i Hot Fuzz (sjukt rolig film för övrig), Run Fatboy Run och i Star Trek. Den här filmen ser så härligt knäpp ut och jag gillar estetiken, den ser snygg ut. Hoppas på en hit. Tror tyvärr inte att den här kommer släppas på svenska biografer, så vi entusiaster får försöka hitta den på annat sätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar