Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

tisdag 26 juni 2012

Premiärer i Juli

Den här sommaren bjuder på några riktigt intressanta filmpremiärer, här är fyra av dessa som har premiär i juli:

3/7- The Amazing Spider-Man 
Den nya rebootade versionen av Spider-Man. Jag har sjukligt höga förväntningar och kan knappt bärga mig! Hoppas jag inte blir allt för besviken och att Stone och Garfields kemi är bra. En vecka kvar!

13/7 - Abraham Lincoln - Vampire Hunter 
Har inte så bra koll på den här, men en historisk amerikansk president som jagar vampyrer?! Såld!

20/7 - On The Road
Har hört blandade reaktioner på den här från filmfestivalen i Cannes, men jag hoppas på en underhållande road-movie och en bra insats från K-Stew.

25/7 - The Dark Knight Rises 
Herregud, bara en månad kvar nu?! TDKR kan omöjligt leva upp till hypen (eller??) men är den i närheten av lika bra som The Dark Knight så kommer jag vara rätt nöjd. Trailersarna har
ju sett MYCKET lovande ut. Sommarens stora filmhändelse, for sure.

Äh, vem behöver solsken med så många intressanta filmer på g? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar