Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

måndag 16 januari 2012

Trailer: 50/50


Åh, den här filmen är jag så pepp på! VET att jag skriver det ofta, men så är det. 50/50 är alltså en komedi, en svart komedi, om cancer. Jepp. Låter väl festligt? Jag tror den är superbra. Jag gillar verkligen Seth Rogen och Joseph Gordon-Levitt. Och Anna Kendrick som psykolog? Låter som en win enligt mig. Såhär står det om filmen på CNEMA:s hemsida:


"Adam är 27 år och får, trots sitt hälsosamma liv, en allvarlig cancerdiagnos. För att hantera sin nya situation har han den bästa och inte helt smidiga polaren Kyle, sin chockade mamma, flickvännen Rachael och den nyutexaminerade terapeuten Katie som tar sig an Adam som sin tredje patient - någonsin."


Enligt SF har den premiär den 20:e, men om man bor i Norrpan så får man nog vänta till den 27:e för då har den premiär på CNEMA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar