Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

tisdag 7 augusti 2012

The Hobbit - Production Diary



Snubblade över en liten treat som jag tänkte dela med mig av till er. Tydligen så har Peter Jackson gjort små video-bloggar under produktionen av The Hobbit-filmerna och här är den senaste där han ger en smygtitt på inspelningen och på deras panel på Comic con.

Jag vill jobba på en sådan här fantastisk inspelning, spelar inte så stor roll vad jag får göra – jag kan vara statist eller koka kaffe. Men bara att få vara del av något sådant, något så magiskt. Det är en dröm jag har.

Föresten, ni har väl inte missat nyheten att det kommer bli TRE Hobbit-filmer istället för två?

Och till sist, en liten påminnelse! Första filmen, The Hobbit: An Unexpected Journey, har premiär 12:e December.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar