Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

tisdag 23 oktober 2012

Trailer: Iron Man 3

Sandra här igen, long time no see (igen). Ska sluta ursäkta mig (igen).

Anyhoo, var tvungen att ta en paus i mitt tentapluggande för att meddela lilla bloggen om denna nyhet: första trailern för Iron Man 3 har kommit!! Ni som känner mig vet att jag älskar Robert Downey Jr och att jag ÄLSKAR Iron Man, så ni kan ju tänka er min entusiasm. Skadar inte heller att trailern är riktigt bra, se så – in och kolla nu!

Är extra exalterad över Iron Man 3 eftersom det är Shane Black, mannen bakom bland annat bästa Kiss Kiss Bang Bang, som är regissör/manusförfattare. Kan bli hur jäkla bra som helst. Förhoppningsvis bra mycket bättre än IM2 som jag i ärlighetens namn tycker är sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar