Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

onsdag 26 september 2012

Kommer snart: Vamps



Alltså, kan inte låta bli att bli sugen på att se den här filmen. Visst är det mycket möjligt att den är urlöjlig, men mina förhoppningar är att den är smart och ironisk. Så jag håller tummarna.

Vamps handlar om två vampyrtjejer i dagens New York. Verkar vara en romantisk komedi med vampyrhumor. Tjejerna spelas av Alicia Silverstone (huvudrollen från kultrullen Clueless) och Krysten Ritter (jag känner mest igen henne från Gilmore Girls). Och så dyker visst Matthew från Downton Abbey (Dan Stevens) upp, och han ser ut att funka som en modern New York-bo likaväl som gentleman i 20-talets England.

Står på imdb att den har premiär 2 november, men vem vet vad det betyder för oss svenskar.

3 kommentarer:

  1. Jag är inte tjejen som vanligtvis kommenterar bloggar (tror det här måste räknas som första gången) Men nu kan jag inte hålla mig!

    Damn girl vilken bra blogg! Kan sammanfattas såhär: bloggen jag inte visste att jag inte kunde leva utan förrän jag hittade den.

    Du har dig ett fan! Kramar, Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men oj vad glad jag blev nu då! Kommer jag leva på i flera veckor:P Tack!:D

      Radera
  2. Vilken trevlig kommentar, tack från mig med! Vi är faktiskt två här på bloggen, även om jag är lite frånvarande för tillfället ;)

    SvaraRadera