Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

onsdag 27 mars 2013

Trailer: Kick-Ass 2

Hundra år sedan jag postade något, SORRY! Men hittade precis denna och kände ett starkt behov av att dela med mig. För er som missat helt vad Kick-Ass är så är det en serietidning som blivit film och handlar om en helt vanlig tonårskille som vill bli en superhjälte. Elände och roligheter följer. Jag gillade verkligen den första filmen och min (och många andras) favoritkaraktär var helt klart badasset av alla badass - Hit Girl. Hon spelades av en då typ 12-årig Chloë Moretz som svär och sparkar skiten ur elakingar. Nu är det dags för en uppföljare där lite mer fokus verkar ligga på just Hit Girl, som nu blivit tonåring men är till synes lika badass som vanligt. YEY! Kolla in trailern nedan (och notera Jim Carrey, jag missade honom nästan!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar