Välkommen!

Det här är en opretentiös liten blogg som handlar om film och sådant som är relaterat till film. Mest recensioner och tips. Håll till godo!

onsdag 30 november 2011

Hej random film-älskare! 


Välkommen till min lilla filmblogg. Sandra heter jag och jag har älskat film så länge jag kan minnas. Älskar att gå på bio och IMDB är min bibel. Min tanke är att den här lilla bloggen ska vara opretentiös och trevlig. Kort sagt så kommer jag att skriva och tipsa om filmer jag gillar eller varna för filmer jag tycker är värdelösa. Det kommer bli väldigt blandat innehåll då jag tycker om allt från romantiska komedier och knäppa indie-filmer till animerade familjefilmer och det mesta som Quentin Tarantino gjort. 


Så, det var min introduktion. Nu kör vi!

1 kommentar:

  1. You did it! :D Very nice indeed höddödu! Då vet jag vart jag ska kolla in om jag är filmsugen och inte vet vad jag ska titta på.. Puss! Ps. Schnygg header!

    SvaraRadera